رویدادها آرشیو خبر ها
پیام ویژه باشگاه یوونتوس به پاول ندود

پیام ویژه باشگاه یوونتوس به پاول ندود

 

باشگاه یوونتوس در پیامی به پاول ندود، نایب‌رئیس و عضو اصلی هیأت مدیره بیانکونری، 47 سالگی این بازیکن را به او تبریک گفت.

 

بی‌شک او یکی از محبوب‌ترین‌ها در میان بیانکونری‌‎‌ است. چه در زمین و چه در خارج از آن، پاول ندود یکی از یوونتینوهاست. امروز یکی از روزهای ویژه در زندگی آقای معاون است؛ روزی که در آن چهل و هفتمین سالروز تولدش را جشن خواهد گرفت.
او با پیراهن سیاه و سفید یوونتوس موفق به کسب توپ طلای سال 2003 شد؛ همان جامی که امروز می‌توان آن را در موزه یوونتوس به تماشا نشست. 8 فصل حضور جانانه برای قهرمانِ ما با 327 بازی و 65 گل‌زده به همراه فتح 4 اسکودتو و دو سورکاپِ در ایتالیا دستاورد مردی است که روزی در تورین همه امید هواداران بود.

 

 

شاید تماشای موطلایی یووه در زمین به اتمام رسیده باشد اما او همچنان در همان مأموریتی است که از ژوئیه 2001 در باشگاه یوونتوس آغاز کرد. او با همان عزم، سرسختی و توانمندی‌های خیر کننده‌اش امروز یکی از اعضای مهم در هیأت مدیره باشگاه است و در سمت نایب‌رئیسی یووه به نقطه‌ای تأثیرگذار در تصمیم‌گیری‌های کلان باشگاه بدل گشته است.
تشویق ویژه او پیش از آغاز هر بازی خانگی سالهاست به سنتی همیشگی در میان طرفداران یوونتوس تبدیل شده و هنوز می‌توان افرادی را دید که به عشق او صندلی‌شان در آلیانتس را رزرو می‌کنند.
زندگی پاول ندود امروز بیشتر از هر زمان دیگری با یوونتوس گره خورده است؛ به همین دلیل است که جشن تولد او یک مهمانی بزرگ برای همه یوونتوسی‎ها در سرتاسر جهان است. تولدت مبارک آقای معاون!

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: